luni, 14 noiembrie 2016

The Pastry Book Tag

Un tag delicios pentru cei ce iubesc dulciurile <3 Luati ceva de rontait si sa incepem !






Croissant : Name a popular book or series that everyone (including you ) loves . 


 Seria pe care o ador si am vazut ca multe persoane o adora <3 Este un fan-fiction 1D . #hessa .  Din cate stiu anul viitor apare si filmul la prima carte . Daniel Sharman jucandu-l pe Hardin ,  iar Indiana Evans pe Tessa . 


Macaron : Name a book that was hard to get through but worth it at the end . 



Am citit-o extrem de greu , nu stiu de ce . Are o poveste foarte faina plus ca la timpul respectiv nu citisem o carte cu un subiect asemanator , adica despre o tara asiatica si despre gheise . In final mi-am dat seama ca aceasta carte chiar a meritat efortul si a meritat sa fie citita :)


Vol-au-vent : Name a book that you thought would be amazing but fell flat .



Am primit-o cadou de la prietena mea, Elena, de ziua mea si am citit-o de curand . Simt ca i-a lipsit ceva din poveste, anumite lucruri nu se legau in capul meu . A fost draguta, dar nu m-a impresionat in mod special . Hello, Elena, daca citesti aceasta postare <3 !



Pain au chocolat : Name a book that you thought would be one thing but turned out to be something else . 


Pur si simplu ma asteptam la altceva de la aceasta carte . Am vazut numai recenzii bune si m-am mirat pentru ca mie nu mi-a placut foarte mult . O sa o recitesc curand sa vad daca am aceeasi parere despre ea ;)


Profiterole : Name a book or series that doesn't get enough attention . 



Am observat ca multe persoane nu cunosc autori de romane politiste ( inafara de Agatha Christie ) . Am citit recent Printesa gheturilor de Camilla Lackberg si mi-a placut extrem de mult . Camilla Lackberg este o autoare suedeza care dupa parerea mea scrie destul de bine .


Croquembouche : Name a book or series that's extremely complex . 

 





Seria "Cantec de gheata si de foc" este o serie complexa care sta la baza serialului "Game of thrones" . Am citit primul volum din aceasta serie si este extraordinar . Stiu ca marimea ei este exagerat de mare si ca pe unii ii sperie , dar chiar merita . Isi merita toate laudele aduse deoarece este minunata . 


Napoleon: Name a movie or a TV show based off a book that you like better than the book itself . 

  

Serialul "The Vampire Diaries" mi-a placut enorm , este mult mai bun decat cartile scrise de L.J. Smith . Cartile sunt foarte boring , insa serialul inca din primele episoade m-a captivat . Urmaresc ultimul sezon in prezent si parca nu as vrea sa se termine ;)


Empanada : Name a book that was bittersweet .



Divergent a fost superba , dar Insurgent nu prea a fost cine stie ce . Nu prea am inteles nimic , Tris devenise putin cam enervanta . O sa termin seria dar nu prea curand . 


Kolompeh: Name a book or series that takes place somewhere other than your home country .






Actiunea acestui roman este plasata in Paris si chiar as dori sa vizitez Parisul . Turnul Eiffel mi se pare atat de superb <3 


Pate a Choux : Name one food from a book or series that you would like to try . 

As vrea sa incerc mancarea japoneza sau sushi . Nu am mancat niciodata , dar as vrea sa mananc :)

      Cam atat cu acest tag . Multumesc tuturor pentru sustinerea si comentariile acordate . Voi ce mai cititi ? 
      Pana data viitoare va urez lecturi placute ! <3

8 comentarii:

  1. Mult succes in continuare! Abia astept urmatoarele postari! :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb tag ! Mi-a plăcut mult ... Mai așteptam sa ne încânți cu ce-ti dorește sufletul sa scrii:)) Lecturi plăcute, Draga mea!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi frumos! De la tine am preluat tag-ul :)) Sper sa posta regulat si incerc sa fie cat mai bine si frumos :) Si tie lecturi placute :*

      Ștergere
  3. A fost foarte drăguț. Chiar mi-a plăcut.😍 Continuă tot așa! Când va apărea următoarea postare?😘❤

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte drăguțe răspunsurile! Mie mi-a plăcut "Zi după zi", dar acum dacă aș reciti-o, nu cred că mi-ar mai plăcea așa mult; simt că am nevoie de alt gen de cărți.

    Fără pic de răutate, ți-aș recomanda pe viitor să menționezi și de unde ai luat tagul, așa e drăguț.

    În rest, baftă cu blogul, inspirație la postări și bine ai venit în blogosferă! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc pentru sfat ! Zi dupa zi nu a fost ceea ce ma asteptam , m-a dezamagit intr-un fel...Multumesc frumos . Bafta si tie in continuare cu blogul

      Ștergere